معرفی
در دنیای امروز، استفاده از نرمافزارهای مالی به طور گستردهای برای کنترل چرخه مالی شرکتها رایج شده است ولیکن علیرغم کاربرد بیشازپیش این نرمافزارها، عدم دسترسی آنلاین به خدمات بانکی، استفاده از این ابزارها را مستلزم صرف زمان بیشتری کرده است.
وبسرویس بانکی این امکان را فراهم نموده است که از طریق نرمافزار موردنظر خود و به طور مستقیم، سپردهها و خدمات بانکی بهصورت آنلاین در دسترس شرکت بوده و خدمات بانکی مورد انتظار خود را بدون محدودیت زمانی بهصورت شباهروز دریافت نمایید.
خدمات
- وبسرویس انتقال وجوه بینبانکی
- وبسرویس انتقال وجوه داخلی با قابلیت انجام واریز شناسهدار
- وبسرویس صورتحساب و ماندهحساب
- وبسرویس استعلام شبا
- وبسرویس پیگیری و رهگیری تراکنشها
- وبسرویس پرداخت قبوض
چگونه دریافت کنیم؟
هم اکنون ارائه وبسرویس به کلیه مشتریان حقوقی امکانپذیر است. متقاضیان محترم در صورت نداشتن حساب بانکی در بانک سامان، میبایست ابتدا اقدام به افتتاح حساب نموده و سپس با مراجعه به یکی از شعب بانک، فرم درخواست و شرایط و مقررات استفاده از خدمات وبسرویسهای بانکی را که به تأیید کلیه امضاداران شرکت رسیده باشد تکمیل نمایند. پس از آن، دسترسیهای لازم برای IP اعلام شده توسط شرکت، فعال و مستندات فنی سرویسهای موردنظر جهت برنامهنویسی و پیادهسازی در اختیار نماینده فنی شرکت قرار میگیرد.
مراحل استفاده در 3 گام
- ارائه درخواست به یکی از شعب بانک سامان (این امر در کلیه شعب، امکانپذیر است) و تکمیل فرم و قرارداد وبسرویس
- دریافت رمزها
- دریافت راهنمای استفاده از وبسرویسها
مزایا و قابلیتها
وبسرویس در مجموعه خدمات الکترونیک ارائه شده به شرکتها یکقدم فراتر رفته و شرکت را از مراجعه به درگاههای الکترونیکی (اینترنت بانک، موبایل بانک و تلفنبانک) بینیاز کرده است.
امکان انتخاب سپردههای قابلمشاهده و مبلغ تراکنشها به شرکت اجازه میدهد تا مسئولیتهای مالی را در سطوح مختلف به پرسنل تفویض نماید.
همچنین این محصول نیازهای فینتکها و شرکتهای ارائهدهنده نرمافزارهای ERP و استارتآپها در حوزه تجارت الکترونیک را بیش از سایر حوزهها پوشش میدهد.
افزایش سرعت در دریافت سرویسهای بانکی
افزایش دردسترسبودن سرویسها بهصورت 724
سهولت در شخصیسازی سرویسهای بانکی و استفاده از سرویسهای ترکیبی مستقل از بانک
جلوگیری از مغایرتهای حاصل از اشتباه کاربری
حذف مراجعه حضوری به شعب بانک
نکات امنیتی
- در صورت تغییر هرگونه اطلاعات پایه از جمله آی پی، نماینده فنی و... میبایست هر چه سریعتر از طریق تکمیل فرم تغییرات وبسرویس در شعب، این تغییرات به اطلاع بانک برسد.
- کلیه نکات امنیتی در خصوص نام کاربری و رمز عبور در اختیار قرار گرفته شرکت، می¬بایست رعایت گردد.
- امکان ثبت برداشت از سپرده با سقف معین بهصورت روزانه، ماهانه و در هر تراکنش میسر است.
راههای پشتیبانی
امکان تماس با مسئولین فنی از طریق ایمیل kooksupport [at] sb24 [dot] ir امکانپذیر است.