با همراه داشتن اصل شناسنامه وکارت ملی خود به یکی از
شعبههای بانک سامان بیایید.
• اگر شما از مشتریان حقیقی سامان هستید، با معرفی شماره مشتری خود و تکمیل فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، میتوانید رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید.
• اگر شما از مشتریان حقوقی سامان هستید، نماینده شرکت را در یک نامه رسمی نوشتهشده در سربرگ شرکت با امضای دارندگان امضای مجاز و مُهر شرکت به ما معرفی کنید. این نماینده فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی را که توسط دارندگان امضای مجاز شرکت تکمیل، امضا و مهر شده است به شعبه تحویل میدهد و رمز تلفنبانک را تحویل میگیرد.
• اگر شما از مشتریان بانک سامان نیستید، بهعنوان یک شخص حقیقی با تکمیل فرمهای مشخصات مشتریان حقیقی، فرم دستور افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و فرم شرایط و مقررات انواع حسابها و فرم دستور صدور سامانکارت و اشتراک خدمات بانکداری الکترونیکی، حساب یا سپردهای را افتتاح کرده و رمز تلفنبانک خود را دریافت کنید. ارائه رمز تلفنبانک به اشخاص حقوقی، پساز افتتاح حساب و معرفی امضاداران مجاز امکانپذیر است و نیازی به افتتاح حساب برای تکتک امضاداران نیست.
• پساز ثبت و پذیرش درخواست شما در شعبه، رمز دسترسی به خدمات تلفنبانک سامان را در اختیارتان قرار میدهیم.
• ۲۴ ساعته شما را در استفاده از خدمات پشتیبانی میکنیم.
مطالعه
راهنمای گام به گام استفاده از تلفن بانک سامان