سامانه ثبت پیشنهادات ، شکایات و مغایرت

آرمان ما این است که خدمات آنلاین بانک سامان، تجربه‌ای واقعی از سرعت، راحتی و اعتماد برای شما باشد. بی‌تردید همراهی شما در پایش و شناسایی سریع‌تر و رفع کاستی‌های احتمالی، نقش کلیدی در تحقق این هدف خواهد داشت.

برای ارتباط آسان شما با بانک و ثبت و انتقال پیشنهاد یا شکایت احتمالی، فرم زیر در اختیار شما قرار دارد. با تکمیل این فرم می‌توانید پیشنهاد یا شکایت خود را به‌صورت 24 ساعته ثبت کنید. درخواست شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شده و نتیجه آن از طریق تماس تلفنی به آگاهی شما رسانده می‌شود.



نوع درخواست را انتخاب نمایید

..
* نام * نام خانوادگی
شماره مشتری اگر ما بانک شما هستیم، شماره مشتری‎تان را وارد کنید. * تلفن همراه
ایمیل
پیشنهاد
* عنوان پیشنهاد
* شرح
کد امنیتی
 
..
* نام * نام خانوادگی
شماره مشتری اگر ما بانک شما هستیم، شماره مشتری‎تان را وارد کنید. * تلفن همراه
ایمیل
شکایت
* موضوع شکایت * نوع شکایت
* شرح
راهنمایی
شرکت‌های وابسته:شکایت از شرکت بیمه سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و صرافی سامان.
مربوط به بانک: شکایت از ویژگی‌های خدمات و محصولات بانکی به گونه‌ای که عملکرد پرسنل در آن نقشی نداشته باشد.
مربوط به شعبه: شکایت از نحوه ارائه خدمات بانکی.
کد امنیتی
 
..
* نام * نام خانوادگی
شماره مشتری اگر ما بانک شما هستیم، شماره مشتری‎تان را وارد کنید. * تلفن همراه
ایمیل
مغایرت
* شماره کارت * مبلغ تراکنش
* مبلغ دریافتی * مبلغ مغایرت
* نوع تراکنش * تعداد دفعات تراکنش
* تاریخ تراکنش
* نوع ترمینال
* شرح
کد امنیتی