ما در بانک سامان، در مواجهه و پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا منفی شما مشتریان عزیز، ارتباطی دوستانه و مستقیم را انتخاب میکنیم. ازاینرو، برای پاسخگویی مؤثر به شکایات شما، نظامی عادلانه و کارآمد را راهاندازی کردهایم. این نظام تمامی فرایندهای مربوط به دریافت شکایات، اعلامِ دریافت شکایت به مشتری، اقدامات رفع مشکل، ارائه گزارشهای مربوط و نگهداری سوابق را دربر میگیرد.
برای مشاهده خطمشی رسیدگی به شکایات بانک سامان
کلیک کنید.
برای آگاهی از فرایند رسیدگی به صدای مشتریان اینجا
کلیک کنید.