1399/4/21 شنبه

سامانه ثبت پیشنهاد، شکایت و مغایرت

برای ایجاد ارتباط آسان‌ و دریافت نظرات شما، سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت راه‌اندازی شده است. برای ثبت هر یک از موارد زیر آن را انتخاب کنید.

خطِ مشی رسیدگی به شکایات بانک سامان
ما در بانک سامان، در مواجهه و پاسخگویی به بازخوردهای مثبت یا منفی شما مشتریان عزیز، ارتباطی دوستانه و مستقیم را انتخاب می‌کنیم. ازاین‌رو، برای پاسخگویی مؤثر به شکایات شما، نظامی عادلانه و کارآمد را راه‌اندازی کرده‌ایم. این نظام تمامی فرایند‌های مربوط به دریافت شکایات، اعلامِ دریافت شکایت به مشتری، اقدامات رفع مشکل، ارائه گزارش‌های مربوط و نگهداری سوابق را دربر می‌گیرد.
خوب است بدانید
  • بعد از ثبت شکایت، یک کد پیگیری به تلفن همراه‌تان پیامک می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این کد پیگیری از روند رسیدگی به شکایت خود باخبر شوید.
  • کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان، پیشنهاد یا شکایت شما را بررسی کرده و درصورت نیاز با شما تماس می‌گیرند. در نهایت با ارسال پیامک، شما را برای مشاهده نتیجه رسیدگی به شکایت در سایت بانک سامان باخبر می‌کنیم.
  • درصورت عدم رضایت شما، شکایت‌تان را دوباره بررسی کرده و نتیجه آن را به شما اطلاع می‌دهیم.
  • شما می‌توانید برای ارتباط با کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان در ساعت‌های اداری با شماره تلفن 6422-021، کد 4 تماس بگیرید و با دورنگار 22659427-021 مکاتبه کنید. کارشناسان اداره رسیدگی به امور مشتریان، پاسخگوی درخواست‌های شما هستند.
  • اگر پرسش، درخواست، پیشنهاد یا انتقادی دارید، ازطریق ایمیل  info [at] sb24 [dot] ir با ما در میان بگذارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و به شما پاسخ دهیم. بهتر است متن ایمیل‌های شما با حروف فارسی باشد و اگر ما بانک شما هستیم، نام و نام‌خانوادگی و شماره مشتری خود را نیز برای ما ارسال کنید.
  • همچنین می‌توانید مستندات و مدارک کتبی خود را به صندوق پستی سامان (5565-15175) ارسال کنید.