در سامان، دیده و شنیده میشوید
در سامان، دیده و شنیده میشوید
ما آماده شنیدن درخواستها، پیشنهادها، انتقادها و شکایتهایتان هستیم.
شما میتوانید با تماس تلفنی، ارسال ایمیل و فکس پیام خود را به ما برسانید. فرمهای نظرسنجی و سامانه ثبت پیشنهاد و انتقاد در وبسایت بانک سامان، راههایی برای انتقال سریع نظرها و درخواستهای شماست.
اگر به یکی از شعب بانک سامان آمدید، از دستگاههای نظرسنجی بهعنوان ابزاری برای ارتباط آسان با کارشناسان ما استفاده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر راههای ارتباطی و پیگیری درخواستهای خود بروشور را مطالعه کنید.
برای استفاده از خدمات تلفنبانک سامان، گفتگو با متخصصان بانکی و ارتباط با کارشناسان امور مشتریان ویژه، با سامانه 24ساعته سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید.
◄ تلفنبانک: برای استفاده از خدمات تلفنبانک کافی است پس از شمارهگیری 6422-021، کلید 2 را فشار دهید. برای انجام عملیات در این سامانه لازم است شماره مشتری و رمز تلفنبانک خود را بدانید. (در صورت نداشتن رمز تلفنبانک به شعبه بیایید.
خدمات سامان ارتباط
◄ تلفنبانک: امکان انجام عملیات غیرحضوری مانند پرداخت قبض، تغییر رمز، دریافت شبا، دریافت مانده سپرده و کارت، دریافت سه گردش آخر سپرده، دریافت صورتحساب از طریق فکس، پرداخت قبض انتقال وجه به سپرده یا ، اطلاع از وضعیت چکهای صادرشده و واگذارشده و مسدودکردن یک برگه چک و فعالسازی پیامک بانکی برای شما فراهم است.
◄ گفتگو با کارشناس: برای گفتوگو با متخصصان بانکی کافی است پس از شمارهگیری 6422-021، کلید 3 را فشار دهید. همکاران ما بهصورت شبانهروزی به پرسشهای عمومی و تخصصی شما در حوزههای مختلف بانکی پاسخ میدهند و آماده ارائه خدماتی مانند انسداد کارت در شرایط اضطراری هستند. همچنین از این طریق ثبت پیشنهاد، درخواست، انتقاد و شکایت احتمالی شما امکانپذیر است.
◄ امور مشتریان ویژه: برای ارتباط با کارشناسان امور مشتریان ویژه کافی است پس از شمارهگیری 6422-021، کلید 1 را فشار دهید. درصورتیکه از شمارههای تلفن ثبتشده در سیستم تماس بگیرید بهصورت خودکار به کارشناسان این بخش وصل میشوید همکاران ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما مشتریان برتر هستند. شما سامانیان میتوانید درخواست، پیشنهاد یا شکایت خود را نیز از این طریق به اطلاع ما برسانید.
◄ شکایت پیشنهاد و انتقاد: شما میتوانید برای ارتباط با این کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان در ساعتهای اداری با شماره تلفن 6422-021 کد 4 تماس بگیرید کارشناسان اداره رسیدگی به امور مشتریان، پاسخگوی درخواستهای شما هستند.
برای آگاهی از فرایند رسیدگی به صدای مشتریان اینجا کلیک کنید.
◄ تلفن گویا: شما میتوانید برای مسدود کردن کارت ، دریافت شماره شبا آگاهی از ساعات کاری شعب و اعلام مغایرت در تراکنشها کلید 3 را فشار دهید.
◄ فروش غیرحضوری : گاهی همکاران ما برای معرفی خدمات و محصولات بانک با شما تماس میگیرند شما میتوانید با فشردن داخلی 5 در این خصوص پیگیریهای لازم را با همکاران ما انجام دهید .