هیچوقت متوجه نشدم که چرا برخی از افراد در کپشنشان قیمت کالا را نمیزنند! جالب اینجاست خیلیها به همین علت آنها را آنفالو میکنند و خریدی از آنها انجام نمیدهند؛ اما با این حال، خیلیها هنوز مُصِرند که همین روش را ادامه دهند.
مثلاً همین هفته پیش به اتفاق خانواده به مغازهای که کالای دکوری و آنتیک داشت رفته بودیم و از آنها پیج شبکه اجتماعیشان را خواستم. درون مغازه همه کالاها برچسب قیمت داشتند؛ اما داخل پیج بابت اطلاع از قیمت هر کالایی باید دایرکت میدادیم. 😐
خب چرا انقدر پروسه خرید را برای مشتریتان سخت میکنید؟!
اینترنت پر است از کالایی که همین حالا شما در فروشگاهتان میفروشید و خیلی از رقبایتان قیمت آن را درج میکنند. شما در صورتی میتوانید با بقیه رقابت کنید که قیمت قابل مقایسهای برای افراد ارائه دهید.
البته شما اینطوری نباشید! شما یادتان بماند که مردم دوست دارند همهچیز برایشان حاضر و آماده باشد. قیمتها را به درسی درج کنید در جایی که به راحتی قابل مشاهده باشد تا کسی به خودش زحمت پرسیدن در پیغام خصوصی یا کامنت را ندهد.
همین موضوع را به خیلی از چیزهای دیگر هم بسط بدهید. کلاً علم بازاریابی یک چیز را مکرراً تکرار میکند و آن هم این است که به رفتار و حرفهای مشتری گوش دهید و برای راحتتر شدن پروسه خرید برنامهریزی کنید.
شما باید هر روز پروسه خرید از سایت و اپلیکیشن فروشگاهتان را آسانتر از قبل کنید تا بر تعداد فروشتان افزوده شود.
در این مطلب به شما یکی از راههای آسانترشدن پروسه خرید را میگوییم. پیشنهاد میکنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید.
پرداخت درونبرنامه – موردی که کمتر به آن پرداخته میشود!
اگر برای فروشگاه یا کسبوکارتان اپلیکیشن طراحی کرده باشید، چند هیچ از بقیه رقبایتان جلوترید!
همین که به سلیقه افراد توجه کردهاید کافیست، احتمالاً این را به خوبی میدانید که خیلی از افراد با استفاده از گوشی همراه وارد اینترنت میشوند و استفاده از اپلیکیشنها را به استفاده از مرورگر ترجیح میدهند.
اصلاً اپلیکیشنها محیط کاربرپسندتری نسبت به سایتها دارند و استفاده از آنها برای خیلی از افراد آسانتر است.
حالا اگر بخواهید عملیات خرید از اپلیکیشنتان را برای مخاطبینتان آسانتر کنید چه کاری انجام میدهید؟
یک پیشنهاد برایتان دارم؛ بیایید به پرداخت درونبرنامه یعنی همان درگاه پرداخت درون اپلیکیشن فکر کنید. هم راه ایمنتری است و هم راحتتر از پرداخت از طریق مرورگر است.
آماده تغییر هستید؟
چرا همیشه عادت میکنیم که کار را برای بقیه و خودمان سخت کنیم؟! یکبار برای همیشه خرید دورنبرنامه را ازطریق درگاه پرداخت درون برنامهای سهولت ببخشید و نتیجهاش را ببینید.
برای من بارها پیش آمده که تنظیمات مرورگر گوشیام بهم ریخته و نتوانستم وارد صفحه پرداخت شوم. وقتی که درگاه پرداخت درون برنامهای داشته باشید، دیگر افرادی که مثل من مرورگرهایشان مشکل دارند هم به راحتی پرداختشان را انجام میدهند.
از همه اینها گذشته، مسئله امنیت موضوع کماهمیتی نیست؛ وقتی که اپلیکیشنتان درگاه پرداخت درونبرنامهای داشته باشد، دیگر نیازی به ریدایرکت شدن به صفحه پرداخت در مرورگر نیست. بنابراین، هکرها هم نمیتوانند اطلاعات افراد را به سرقت برسانند.
درگاه پرداخت درونبرنامهای هم راحت است و هم امنیت بالاتری نسبت به درگاه پرداخت اینترنتی برای اپلیکیشنهای تلفن همراه دارد.
درگاه پرداخت درونبرنامه بانک سامان
همانطور که میدانید ما (در بانک سامان) همیشه در کنار شما هستیم. حالا که تقاضا برای استفاده از درگاه پرداخت درونبرنامهای زیاد شده، ما هم دست به کار شدیم و این امکان را برای شما فراهم کردیم.
اگر تا به حال با درگاه پرداخت اینترنتی ما کار کرده باشید میدانید که تجربه کاربری راحت و جذابی دارد و پشتیبانی آن 24ساعته است.
حالا هم شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، از محصول جدیدی که همان درگاه پرداخت درونبرنامهای است رونمایی کرده و به شما این امکان را داده تا کاربرانتان بدون خروج از محیط اپلیکیشن پرداختشان را به راحتی انجام دهند.
جمعبندی
اگر اهل توسعه کسبوکارتان هستید، بهتر است در راه آسانشدن تجربه کاربری فروشگاهتان قدم بردارید.
امکان پرداخت درونبرنامهای اپلیکیشنها یکی از آن مواردی است که میتواند به شما در این هدف کمک کند. اگر سؤالی دارید در بخش نظرات از ما بپرسید.