برای دریافت خدمات مشتریان ویژه مانند تشریفات فرودگاهی، کارت طلایی، بیمه و ... چه باید کرد؟
مشتریان باید در رابطه با خدمات مشتریان ویژه با شماره 72389000 تماس بگیرند.
شرایط دریافت صندوق امانات در بانک سامان چگونه است؟
صندوقهای امانات در سه اندازه مختلف شامل کوچک، متوسط، بزرگ به مشتریان برتر قابلارائه است.
برای ثبت اطلاعات یارانه مشتریان، چه اقدامی باید انجام داد؟
مشتريان باید ابتدا با مراجعه به دفاتر پليس+10 در سامانه هدفمندی یارانهها ثبتنام کنند و سپس به شعبه مراجعه کنند.
شعب بانک سامان تا چه ساعتی ارائه خدمت میکند؟
ساعات کار شعب و ستاد بانک سامان وبسایت بانک قابلمشاهده است. همچنین برای آگاهی از ساعات کار واحدها میتوانید در تمامی ساعات شبانهروز با شماره 0216422 داخلی 2 تماس بگیرید.
درصورتیکه با هر نوع کارتبانکی(سامانی یا شتابی) نسبت به برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز اقدام ولی وجه پرداختنشده و در دستگاه ضبط شده است چه اقدامی انجام شود؟
- در مواقعی که خودپرداز مربوط به بانک سامان باشد،جهت رفع مشکل با مرکز 6422-021 داخلی 2 تماس یا ازطریق سامانه پیشنهاد و شکایت میتوانید مغایرت خود را اعلام کنید.
- در مواقعی که خودپرداز مربوط به سایر بانکها باشد،جهت رفع مشکل با شماره 29911-021 مرکز شتاب تماس حاصل تا رسیدگی شود.
درصورتیکه با کارتبانک سامان، نسبت به انتقال وجه کارت به کارت از هر نوع درگاه بانکی اقدام و وجه با موفقیت به کارت مقصد واریز نشده است،چه اقدامی انجام شود؟
- درصورتیکه کارتبانکی مبدأ سامان باشد، جهت رفع مشکل با مرکز 6422-021 داخلی 2 تماس یا ازطریق سانمانه پیشنهاد و شکایات میتوانید مغایرت خود را اعلام کنید.
- درصورتیکه کارتبانکی مبدأ مربوط به بلو بانک باشد،جهت رفع مشکل با شماره 87641-021 تماس تا رسیدگی شود.
- درصورتیکه کارتبانکی مبدأ مربوط به سایر بانکها باشد، جهت رفع مشکل با شماره 29911-021 مرکز شتاب تماس تا رسیدگی شود.
از دستگاه خودپرداز بانک سامان شارژ اعتبار تلفن همراه (هر نوع اپراتوری) خریده اما دستگاه ورقه سفید به مشتری تحویل داده، برای دریافت رمز شارژ چه اقدامی صورت گیرد؟
با شماره 0216422 داخلی 2 تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید تا رمز شارژ به آگاهی شما رسانده شود یا ازطریق
سامانه ثبت پیشنهاد و شکایت میتوانید مشکل خود را اعلام کنید.
مشتری قبض تلفن ثابت، تلفن همراه، برق، آب، گاز خود را با خودپرداز بانک سامان پرداخت کرده، دستگاه در رسید ارائهشده عملیات را ناموفق اعلام کرده است ولی وجه مربوط از حساب کسر شده است. اقدام بعدی چیست؟
از شما خواهشمندیم 72 ساعت صبر کنید. اگر مبلغ بهحساب شما برنگشت، با استفاده از راههای زیر درخواست تکمیل فرم مغایرت کنید:
- با تلفن 0216422 داخلی 2 تماس حاصل کنید.
- با مراجعه به سایت بانک سامان در قسمت ثبت پیشنهاد، شکایت و مغایرت گزینه ثبت مغایرت را انتخاب و فرمهای مربوط را تکمیل کنید.
در هریک از این دو راه فوق برای تلفن همراه شما کد پیگیری ارسال میشود تا در تماسهای بعدی یا در سایت و موبایلت بتوانید مسئله را پیگیری کنید
گواهی تمکن مالی را چگونه باید از بانک سامان دریافت کرد؟
مشتریان برای دریافت گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی، میتوانند بهتمامی شعب بانک سامان مراجعه کنند. این گواهی حداکثر روز بعد در همان شعبه قابل دریافت است.اگر خواستار گواهی تمکن مالی به زبان فارسی هستید، به یکی از شعب مراجعه و درخواست خود را ارائه کنید. به دلیل صدور این گواهی توسط مدیریت امور بینالملل بانک سامان حداقل 2 روز را برای دریافت گواهی صادرشده در نظر بگیرید
حسابهای غیر ریالی با چه ارزهایی قابل افتتاح است؟
حساب با ارزهای یورو، دلار آمریکا و درهم امارات در همه شعب بانک افتتاح میشود.
سود سپردههای ارزی با اسکناس ارزی پرداخت میشود یا بهصورت ريالی؟
سود سپردههای ارزی با اسکناس همان واحد پولی پرداخت میشود بهشرط که موجودی سپرده ارزی مدتدار بهصورت اسکناس توسط صاحب حساب تأمینشده باشد.
مبالغی که مشتریان روزانه بر روی دستگاههای کارتخوان کشیده میشود،چه زمانی تسویه میشود؟
مبالغ کارتهای کشیده شده در دستگاه تا پیش از ساعت 24 هرروز، معمولاً تا قبل از ساعت 7:30 روز کاری بعد بهحساب واریز میشود. چنانچه روز بعد جمعه یا دیگر روزهای تعطیل باشد، این مبلغ تا پیش از ساعت 16:30 بهحساب واریز خواهد شد
برای ثبت اطلاعات یارانه مشتریان، چه اقدامی باید انجام داد؟
مشتريان باید ابتدا با مراجعه به دفاتر پليس+10 در سامانه هدفمندی یارانهها ثبتنام کنند و سپس به شعبه مراجعه کنند.
برای کسب اطلاع از محصولات بیمهای سامان از چه طریقی میتوان اقدام کرد؟
میتوانید با مراجعه به شعب بانک سامان یا تماس با شماره تلفن 8943 از خدمات بیمه سامان اطلاعات به دست آورید.
آیا استفاده از تلفنبانک رایگان است؟
ورود به تلفنبانک رایگان است اما برخی خدمات آن دارای کارمزد است که برای آگاهی از آن به هنگام دریافت رمز تلفنبانک از بانک دار شعبه جویا شوید.
در تلفنبانک سامان چه خدماتی ارائه میشود؟
خدمات غیرحضوری از درگاه تل بانک دو نوع هستند که در جدول زیر میتوانید آن را مشاهده کنید:
ردیف خدمات اطلاعرسانی
- گزارش گردش روزانه سپرده و کارت
- گزارش گردش ماهانه سپرده و کارت
- گزارش چند گردش آخر سپرده و کارت
- گزارش گردش انتقال وجه (پایا و ساتنا)
- گزارش جزئیات تسهیلات
- استعلام شماره کارت
- استعلام شماره شبا
- جزئیات دستهچک و برگه چک
- استعلام وضعیت چکهای واگذارشده بهحساب
- استعلام وضعیت کارت و جزئیات آن
ردیف تراکنش مالی
- افتتاح سپرده جدید
- انتقال وجه بین سپردههای سامان
- انتقال وجه بینبانکی (پایا و ساتنا)
- انتقال وجه باکارت (داخلی و شتابی)
- مسدود کردن کارت
- مسدود کردن و ثبت مبلغ چکهای صادره
- پرداخت کمکهای مردمی به مؤسسات خیریه
- پرداخت قبوض
روش استفاده از تلبانک چگونه است؟
در ابتدا یکبار با همراه اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و فرمهای مربوط را تکمیل کنید. دقت کنید که رمز اول و دوم تلفنبانک را حتماً از بانک دار مربوط دریافت کنید. پس از دریافت این دو رمز در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 22:30 میتوانید از تل بانک سامان استفاده کنید.
درگاه خدمات غیرحضوری تل بانک چیست؟
تل بانک خدمتی است که بهوسیله آن میتوانید از خدمات بانک سامان بدون مراجعه به شعب بانک سامان و فقط توسط صحبت با کارشناسان ما عملیات بانکی موردنظر خود را انجام دهید.
در صورت گم کردن کارت، برای حفظ امنیت حساب چه کارکنیم؟
در نت بانک سامان در بخش عملیات کارت، کارت موردنظر را مسدود کنید.مراجعه به خودپرداز یا پایانههای غیر نقدی بانک سامان و انتخاب گزینه خدمات بدون کارت (فشار دادن دکمه ثبت یا تأیید)، انتخاب گزینه انسداد کارت.در موبایلت در بخش گزینه کارت را انتخاب کرده و در بخش جزئیات (آیکون 3 نقطه) ابطال کارت را انتخاب کنید.در تماس با شماره 0216422 داخلی 2 درخواست انسداد کارت خود را اعلام کنید.
روش استفاده از دستگاههای خود دریافتی که در شعب بانک سامان نصبشده چیست؟
دستگاههایی که در شعب بانک واقعشده دستگاههای خود دریافت و خودپرداز هستند. علاوه بر اینکه میتوانید با کارتبانک سامان روزانه تا 10 میلیون ريال از این دستگاهها اسکناس دریافت کنید، میتوانید وجوه خود را با استفاده از کارتبانک سامان بهحساب خود واریز کنید.
استفاده از اینترنت بانک سامان چگونه است؟
نام اینترنت بانک سامان نت بانک است، برای استفاده از آن باید به یکی از شعب بانک سامان مراجعه کرده و رمز آن را دریافت کنید. در سایت ما با انتخاب گزینه نت بانک بهصورت مستقیم به سایت نت بانک منتقل میشوید.(شماره مشتری شما همان بخش سوم شمارهحساب است).
از خدمات بانکی در بستر گوشی تلفن همراه چگونه میتوان استفاده کرد؟
موبایلت: این نرمافزار برای گوشیهای تلفن همراه با سیستمعامل اندروید و iOS طراحیشده و با مراجعه به سایت بانک سامان میتوانید نسخه متناسب با تلفن همراه خود را دریافت و نصب کنید. برای ورود به این اپ علاوه بر کد ورود به شماره تلفن شما پیامک میشود، واردکردن شماره مشتری (بخش سوم شمارهحساب) و رمز ورود به نت بانک ضروری است. اگر گوشی شما دارای امکان ورود با اثرانگشت است، در تنظیمات اپ میتوانید گزینه مربوط به ورود با اثرانگشت را فعال کنید.
برای انتقال وجه بینبانکی از چه راههایی میتوان استفاده کرد؟
انتقال وجه بینبانکی راههای مختلفی دارد:
- کارت به کارت: شما با استفاده از تمامی خودپردازهای شبکه بانکی میتوانید روزانه تا سقف 30 میلیون ريال کارت به کارت کنید. همچنین با استفاده از دستگاههای کارتون شعب، پس از تکمیل فرم مربوط و احراز هویت میتوانید تا حداکثر 150 میلیون ريال کارت به کارت کنید.
- عملیات پایا: برای استفاده از این خدمت ضروری است کد شبای حساب مقصد را داشته باشید.
- برای انتقال مبالغ از 150 میلیون ريال میتوانید از خدمت انتقال وجه ساتنا استفاده کنید. پس از ثبت این دستور انتقال وجه موردنظر در ساعات اداری تا کمتر از 1 ساعت بهحساب مقصد واریز میشود. برای استفاده از این خدمت نیز داشتن شناسه شبا ضروری است.
*
توجه کنید برای استفاده از خدمت ساتنا در نت بانک سامان فقط درصورتیکه سقف انتقال وجه شما بیش از 150 میلیون ريال باشد انجامشدنی است.
شعب بانک سامان تا چه ساعتی کار میکنند؟
ساعات کار شعب و ستاد بانک سامان را میتوانید در صفحه
ساعات کاری شعبهها مشاهده کنید. همچنین برای آگاهی از ساعات کار واحدها میتوانید در تمامی ساعات شبانهروز با شماره 0216422 داخلی 2 تماس بگیرید.
به نشانی و تلفن شعب بانک سامان نیاز دارم.
با مراجعه به
صفحه نشانی و تلفن شعب و همچنین در صورت نصب نرمافزار موبایلت و ورود به آن (با رمز نت بانک) در بخش سایر و انتخاب گزینه شعب بانک سامان، میتوانید از نشانی و تلفن نزدیکترین شعبه به خودآگاه شوید.