برای استفاده از خدمات تلفنبانک سامان، گفتگو با متخصصان بانکی و ارتباط با کارشناسان امور مشتریان ویژه، با سامانه 24ساعته سامانارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرید.
◄ تلفنبانک: برای استفاده از خدمات تلفنبانک کافیست پساز شمارهگیری 6422-021، کلید 1 را فشار دهید. برای انجام عملیات در این سامانه لازم است شماره مشتری و رمز تلفنبانک خود را بدانید. (درصورت نداشتن رمز تلفنبانک به
شعبه بیایید.)
خدمات تلفنبانک سامان
1-
تلفنبانک: امکان انجام عملیات غیرحضوری مانند پرداخت قبض، تغییر رمز، دریافت شبا، دریافت مانده سپرده و کارت، دریافت سه گردش آخر سپرده، دریافت صورتحساب ازطریق فکس، انتقال وجه به سپرده یا کارت سامان، مسدودکردن کارت، اطلاع از وضعیت چکهای صادرشده و واگذارشده و مسدودکردن یک برگه چک برای شما فراهم است.
2-
پرداخت قبض: امکان پرداخت قبوض خدمات شهری (آب، برق، گاز، تلفن) برای شما فراهم است.
3-
شماره شبای سپرده: با واردکردن شماره سپرده سامانی،
شماره شبا را دریافت کنید.
◄ گفتگو با کارشناس: برای گفتوگو با متخصصان بانکی کافیست پساز شمارهگیری 6422-021، کلید 2 را فشار دهید. همکاران ما بهصورت شبانهروزی به پرسشهای عمومی و تخصصی شما در حوزههای مختلف بانکی پاسخ میدهند و آماده ارائه خدماتی مانند انسداد کارت در شرایط اضطراری هستند. همچنین از این طریق ثبت پیشنهاد، درخواست، انتقاد و شکایت احتمالی شما امکانپذیر است.
◄ امور مشتریان ویژه: برای ارتباط با کارشناسان امور مشتریان ویژه کافیست پساز شمارهگیری
6422-021، کلید 3 را فشار دهید. همکاران ما آماده راهنمایی و پاسخگویی به شما مشتریان برتر هستند. شما سامانیان میتوانید درخواست، پیشنهاد یا شکایت خود را نیز از این طریق به اطلاع ما برسانید.
◄ شکایت پیشنهاد و انتقاد: شما میتوانید برای ارتباط با این کارشناسان رسیدگی به امور مشتریان در ساعتهای اداری با شماره تلفن 6422-021 کد 4 تماس بگیرید و با دورنگار 22659427-021 مکاتبه کنید. کارشناسان اداره رسیدگی به امور مشتریان، پاسخگوی درخواستهای شما هستند.
برای آگاهی از فرایند رسیدگی به صدای مشتریان اینجا
کلیک کنید.
◄ تلفن گویا: شما میتوانید برای ارتباط با تلفن گویا کلید 5 را فشار دهید و بعد از واردشدن برای آگاهی از
ساعات کاری شعب کلید یک،
نشانی شعب کلید 2، شعب دارای صندوق امانات کلید 3 را فشار دهید.
◄ تلبانک: در این درگاه شما مشتریان میتوانید اکثر خدمات بانکی موردنیاز خود را در هرلحظه و بدون مراجعه حضوری به
شعب بانک دریافت کنید.
◄ پیامک: از 19 بهمن ماه 98، پیامکهای بانک سامان با موضوعهای متفاوت از شماره 99999200000 تا 9999920005 برای مشتریان ارسال میشود:
ردیف
|
موضوع پیامک
|
سرشماره
|
1
|
بانکی و هشداری
|
9999920000
|
2
|
اطلاعرسانی و تبلیغاتی
|
9999920001
|
3
|
وینکارت
|
999990002
|
4
|
نظرسنجی
|
999990003
|
5
|
موبایلت
|
9999920004
|
6
|
سامانیوم
|
9999920005 |